۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۳۰

مسئول موکب امداد زائر کرمانشاه مطرح کرد؛

موکب «امداد زائر» آماده خدمت رسانی به زائران اربعین در کرمانشاه

موکب «امداد زائر» آماده خدمت رسانی به زائران اربعین در کرمانشاه

کرمانشاه- مسئول موکب امداد زائر کرمانشاه گفت: موکب امداد زائر ۳۱۳۸ آماده خدمت رسانی به زائران اربعین در کرمانشاه است و فعالیت این موکب تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

محمد ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز سفرهای اربعین، اظهار کرد: موکب امداد زائر کرمانشاه نیز با آغاز اربعین فعالیت خود را برای پذیرش زوار آغاز کرده است.

وی افزود: خادمان موکب امداد زائر ۳۱۳۸ در ورودی شهر کرمانشاه مستقر شده و نسبت به اسکان و پذیرایی و انجام سایر خدمات برای زوار اقدام می‌کنند.

مسئول موکب امداد زائر کرمانشاه تصریح کرد: موکب امداد زائر در بخش سامانه تلفنی نیز با شماره ۰۸۳۳۳۱۳۸ آماده پاسخگویی به نیازهای زوار هستند و ۱۵ نفر در سه شیفت جوابگوی تلفن‌ها هستند.

ضیایی خاطر نشان کرد: مردم شهر کرمانشاه در هر زمینه‌ای که می‌توانند به زوار امام حسین (ع) کمک کنند می‌توانند با تماس با سامانه ۳۱۳۸ اطلاعات خود را ثبت کردند.

وی ادامه داد: در مجموع تاکنون اطلاعات ۱۳۰ موکب در سراسر استان کرمانشاه در سامانه امداد زائر به ثبت رسیده است و فعالیت این موکب تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

مسئول موکب امداد زائر کرمانشاه با اشاره به اینکه شعار این موکب «کرمانشاه دروازه کربلا» است، گفت: ۶۰ خادم در حوزه‌های رسانه، آشپزخانه، اسکان و اپراتور تلفنی مشغول فعالیت هستند.

کد خبر 5866310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha